fredag 6 april 2012

PIVA.

Psykiatrisk Intensivvårds Avdelning.
Där var jag idag & gick bredvid!
Vilken skillnad mot avd 25, herreGUD.
Intressant att få skillnader mellan avdelningar på sjukhuset och avdelningar som ligger utanför & skillnaderna på hur de arbetar och vilka sorts patienter de har möjlighet att ta emot.
Fick även se ECT, så hände mycket där på en dag.
Jag trodde inte att vissa saker skulle beröra mig som de gjorde, men det känns oerhört skönt ATT det berörde mig, annars tror jag inte att man ska jobba inom vården.
Mer kan och får jag inte skriva, so I don´t.

Vila en timme, städa lite, hälsa på Anna sen möjligtvis And One textanalyskväll med Linnea & vin såklart.
Glad långfredag hörrni!





I do not want candy.


Ah justja, idag fyller världens bästa vän Linda hela 24 år - ett år tills medelålderskrisen dåva.
Love you!


eeeeeeeh på bilden men okejdå <3

Inga kommentarer: